Happy October!ヤーンアライブの活動が再開されました!

朝晩涼しくなり秋を感じる季節になりました。

今年の秋は特に早いように感じます。

皆さまいかがお過ごしですか。

ヤーンアライブは9月まで活動をお休みしておりましたが、活動を再開いたしました。

集まって来られるおひとりおひとりとこれから毎週顔を合わせてともに笑い励まし合い共に活動できることは心からの喜びです。近くからまた遠方から私たちの活動を応援してくださる皆さまに心から感謝しております。

Yarn Alive has opened up for classes again in October! Yay for fun seeing members again in person! It is our joy meeting with those we love and care.

Two ladies from the patchwork class modeling scarves that another member has been weaving over the last few months! We are all so happy to be meeting together again!!

お休みの間に仕上げた作品を見せて頂きました!ヤーンアライブにご寄付で送っていただいた毛糸で織ったスカーフ!色合わせも素敵な仕上がりですね!